Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dawid424 | użytkownik

imię i nazwiskoDawid adresTarnobrzeg zarejestrowany26.10.2008 @12:33:35 ostatnio na stronie01.11.2016 @10:48:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.facebook.com/DawidSierpienPhotography Gadu-Gadu3980812
digarty43 komentarze665 posty na forum0

komputer / sprzęt
Fuji S9600, Canon Eos 400D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fykex    26.06.2015 @11:41:18
canon 50/1.4
~jose69    27.07.2011 @00:18:45
Dzieki u Ciebie rownież ciekawie
~beautyindistress    21.07.2011 @14:34:55
Trzy ostanie prace: genialnie pokazane! Czysto, pięknie i klimatycznie. Pozdrawiam "prawie" sąsiada!
~sabahus    11.04.2011 @18:50:16
resztki XD nie no looz, ladnie wyszlo
_______

~ruumuun    20.11.2010 @12:17:53
świetne zdjęcia !
~recouse    16.10.2010 @12:29:56
_______
"A co jeżeli, rzeczywistość tak naprawdę jest iluzją i nic nie istnieje? Cóż, w takim razie zdecydowanie przepłaciłem mój nowy dywan."
~mera666    14.10.2010 @20:20:11
nie: )
~CHATA    23.08.2010 @22:45:15
dzięki
_______
zapraszam do mnie
~forgottensmile    13.07.2010 @17:48:39
~FikzzY    01.07.2010 @15:13:51
Używam Raynoxa 250
~agatkaaatbg    29.12.2009 @18:24:01
Tak Dawid załóżmy że rozumiem twój komentarz heh ;D

A ten twój braciszek taki słodziutki <3 ;D
ostatnio edytowane: 2009-12-29 18:24:23
~malinowytrans    27.12.2009 @19:48:09
poobserwuję )
~kundelyo    20.11.2009 @21:56:43
50mm 1.8
~j3zyk    31.10.2009 @17:34:13
a no;D
_______

~j3zyk    24.10.2009 @22:34:05
nie robiłem nim jeszcze sesji,muszę go wypróbować:P
_______

~j3zyk    24.10.2009 @21:51:23
a no kupiłem:P
_______

~stumilowylas    27.09.2009 @16:48:54
jak to co mi sie nie podobalo ? podobalo mi się
~stumilowylas    27.09.2009 @13:55:09
ale ty nic nie dodales przez caly miesiąc ! i w ogole rzadko cos wrzucasz..
~stumilowylas    26.09.2009 @22:42:04
a Ty podczas mojej (tak długiej) nieobecnosci dodales tylko jednooo ;o
uu wsttyd ;d
~mkostecka    20.09.2009 @19:52:40
dzięki
~Milesia    20.09.2009 @15:25:20
Dzięki ^^
~karolkie    20.09.2009 @12:14:46
: )
_______
nie daję ocenek, zazwyczaj, hm
~kamsson    19.09.2009 @18:45:26
ja również poobserwuje ^^
~kamsson    19.09.2009 @18:37:48
dziękuje u Ciebie śliczne portrety dzieci :D
~FauxPas    19.09.2009 @17:01:49
dzieki
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt